Tuesday, November 2, 2010

N Saraa Galiana Van de Haart

well , bercakap banyak keje aku .menaip ? erkk -.-' aku agak malas .heyhey AGAK je oke .let me tell you you you nok something or maybe something'ss about me 
  • first of all , aku agak mamak kemamakan .apeeeeeeeeeeee !? ape kau kisah plak .biolah aku lain dr yg lain dlm family aku .mcm kau lak yg mengeluarkan aku .bak kate bapak aku , 'awak ni mcm hindustan sikit' .miahihi :| aku rase kan , myb doc tu silap amik anak kot HAHA mati aku kene ketok dgn bapak aku -_-
  • second , aku tak suka bebudak yg suka muka menghakimi aku ececeh .bak kate org peputih , 'DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER BEBEH' well , aku pantang .kau dah la tak kenal aku , pas tu menjaja cerita .kau agak agak nak makan penumbuk si tualang 9 , buatlah .kau ingat aku main main ke ? 
  • thirdly , aku ni ade double trouble character .sumtimes aku akan HARDCOREK but sumtimes aku akan jd GIGIRL .auchhh haha .aku ni manjee org nye .highlight ! MANJAA :D haha geligeli
  • last but not least , aku tak suka org yg mcm taik .HIGHLIGHT: ORG YG MACAM TAIK agak pantang di situ iyee .bile kau oke , kau layan aku ni lelok .tp bile kau mengenyeh , mula lah pertuduhan tak terpimpin lah , ketidak kepercayaan lah .mak kau -.- mcm kiko lala r .menyampah tahu tak .ko phm tak maksud MENYAMPAH
 ade aakal gunalah sebijaknye .kalau tak , say babai bagai angin melambai sepi .


kusyen rumahkau ;
munahgagaauw
THE END xoxo

No comments:

Post a Comment